فلکس پودر بندکشی مخصوص آجر انتخابی که خیلی سخت نیست!

نقد و بررسی

فلکس پودر بندکشی مخصوص آجر انتخابی که خیلی سخت نیست!

پودربندکشی یا ملات آماده ی بندکشی در گذشته با استفاده از ترکیب سیمان، ماسه بادی یا پودر سنگ بصورت دستی ساخته می شد و تنوع رنگی و کیفیت یکنواخت و استحکام چندانی نداشت. اما امروزه با استفاده از انواع رنگ های طبیعی و ترکیبات پلیمری انواع پودرهای بندکشی بصورت تخصصی برای کاربرد در آجرچینی یا کاشیکاری و سنگکاری تولید می شود.

پودر بندکشی تولید شده در کارخانجات فلکس در ایران سالهاست که به عنوان محصولی شناخته برای بندکشی آجرهای نسوز و نما مورد استفاده قرار می گیرد.


ترکیب کلی پودرهای بندکشی آجر و کاشی یا سنگ بسیار شبیه به هم می باشد. اما تفاوت ها در محل مصرف باعث می شود که ترکیبات پودر بندکشی در جزئیات فرمول تفاوت هایی داشته باشند. مثلا پودرهای بندکشی مخصوص کاشی و سرامیک لازم است به گونه ای باشند که پس از ترکیب با آب به خوبی بتوانند در بند بسیار نازک بین کاشی ها وارد شوند ولی در مورد پودرهای بندکشی آجر با توجه به فاصله ی حدودا یک سانتیمتری بین بندکشی های آجر، لازم است پودر بندکشی دارای استحکام و یکنواختی بالاتری باشد.

انواع پودرهای بندکشی که بصورت دستی و کارگاهی تولید می شوند عموما خاصیت ضد قارچ بودن یا آنتی باکتریال را نداشته و برای استفاده در محیط های بهداشتی نظیر سرویس و حمام توصیه نمی شود. در خصوص آجرهای نما نیز با توجه به اینکه بطور مداوم در معرض بارندگی و آلودگی های محیطی می باشند، آنتی باکتریال بودن پودر بندکشی باعث می شود که در دراز مدت رنگ بندکشی و یکنواختی سطح آن کاملا حفظ شود و زیبایی نمای ساختمان از بین نرود.

پودر بندکشی مخصوص آجر فلکس دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و با داشتن ترکیبات پلیمری می تواند تا ضخامت 1.4 سانتیمتر در بین انواع آجر و سنگ کار شود. این محصول دارای نشان ملی استاندارد می باشد و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا بعنوان یکی از بهترین پودرهای بندکشی آجر در ایران شناخته می شود. تنوع رنگی، استحکام بالا، آماده ی مصرف بودن، خاصیت آنتی باکتریال، آماده ی مصرف بودن و کاربرد سریع و آسان باعث شده تا پودر بندکشی FELEX در بسیاری از ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی در سطح شهرهای بزرگ مورد توجه و استقبال قرارگیرد.

برای انتخاب پودر بندکشی با کیفیت علاوه بر آنچه گفته شد، قیمت مناسب، تحویل سریع و پشتیبانی فروش مطلوب نیز همواره مورد توجه مصرف کنندگان می باشد که شرکت های تولیدی پودربندکشی باید به آن توجه داشته باشند. مجموعه ی فلکس که علاوه بر پودرهای بندکشی، چسب مخصوص آجر با عنوان تجاری ردمکس (RedMax) را نیز تولید می کند، علاوه بر حفظ کیفیت مطلوب، همواره قیمت و شرایط تحویل بسیار مناسبی را برای مشتری در نظر داشته است.

فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی بازار سفید، به عنوان نماینده ی رسمی فلکس در کل کشور، امکان خرید آنلاین محصولات فلکس شامل انواع پودرهای بندکشی و چسب مخصوص آجر را بصورت آنلاین فراهم نموده است. شما مشتری گرامی از تمام نقاط ایران می توانید محصولات فلکس را بصورت آنلاین و با کمترین قیمت بازار از لینک زیر خریداری نمایید و یا با تلفن 02145125 با ما در تماس باشید:

https://bazarsefid.com/productdetails/22824

محصولات فلکس در تهران و حومه طی کمتر از 24 ساعت به مشتریان گرامی تحویل می گردد و برای مصرف کنندگان سایر شهرها، محصولات بطور مستقیم از کارخانه بلافاصله پس از خرید تحویل باربری می گردد و یا برای ارسال توسط وانت و کامیون به راننده یا نماینده ی خریدار تحویل می گردد.

نظرات ( 0 نظر)

ثبت نظر جدید

مجله بازار سفید

بازار سفید وبسایت جامع بررسی، مقایسه، نمایش قیمت بروز و فروش آنلاین خدمات و مصالح ساختمانی است که مصرف کنندگان را بطور مستقیم به تولید کنندگان مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت و اطلاعات بروز متصل می نماید.