آموزش بندکشی کردن کاشی دیواری

آپارات صنعت ساختمان

آموزش بندکشی کردن کاشی دیواری

پودر بندکشی

پودر بندکشی ماده ای است بر پایه سیمان و تشکیل شده از مواد شیمیایی آلی و معدنی که پیوند و اتصال محکمی بین انواع کاشی و سرامیک خواهد شد.


پودر بندکشی چیست ؟ 

پودر بندکشی ماده ای است بر پایه سیمان و تشکیل شده از مواد شیمیایی آلی و معدنی که پیوند و اتصال محکمی بین انواع کاشی و سرامیک خواهد شد.همچنین پودر بندکشی مانع از نفوذ رطوبت خواهد شد.پودر بند کشی با توجه به شرایط محل اجرای عملیات بندکشی و نوع مصالح ساختمانی می تواند در بالا بردن کیفیت،زیبایی ظاهری و سرعت انجام عملیات تاثیر گذار باشد.

چقدر پودر بندکشی باید مصرف کینم ؟ 

برای کاشی هایی با اندازه 15*15 با بند به ضخامت تقریبی 3 میلی متر در مساحت یک متر مربع حدود 250 گرم می باشد.

خرید پودر بند کشی 

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بازارسفید ضمن مشاهده انواع مصالح پودری دانه ای و قیمت پودر بندکشی خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

 فروش پودر بندکشی در شهرستان های ایران

فروشگاه اینترنتی بازار سفید امکان فروش آنلاین پودر بند کشی  را در تمامی شهرستان های ایران فراهم نموده و امکان ارسال این محصول بصورت خرده فروشی و عمده فروشی در شهرهای مختلف مانند اصفهان، شیراز،شاهرود،بروجرد، کرمانشاه، بجنورد،ساری، رشت، آمل، فیروزکوه، محمودآباد و سایر شهرها و شهرستان ها فراهم گردیده است.

لطفا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با پشتیبانی فروش بازار سفید (02145125) تماس حاصل فرمایید و یا در بخش نظرات کاربران سوالات و نظرات خود را مطرح فرمایید تا در اسرع وقت کارشناسان بازارسفید با شما در ارتباط باشند.

نظرات ( 1 نظر)

ثبت نظر جدید

مجله بازار سفید

بازار سفید وبسایت جامع بررسی، مقایسه، نمایش قیمت بروز و فروش آنلاین خدمات و مصالح ساختمانی است که مصرف کنندگان را بطور مستقیم به تولید کنندگان مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت و اطلاعات بروز متصل می نماید.